10 αγαπημένα video games

Από μικρή μου άρεσαν τα παιχνίδια στον υπολογιστή αλλά και στις διάφορες κονσόλες. Είπα λοιπόν να γράψω για τα αγαπημένα μου, αυτά που έχω κολλήσει ώρες, αυτά που τερμάτισα ξανά και ξανά, αυτά που συνεχίζω να παίζω μέχρι και σήμερα. Έχω δει πολλά, κάποια τα σταμάτησα γιατί δε με ενθουσίασαν, κάποια τα λάτρεψα από την πρώτο loading screen.

Ξεκινάμε; πατήστε το play!

1. World of Warcraft

wow

To λατρεμένο mmorpg που κυκλοφόρησε στις 23 Νοεμβρίου του 2004 που κατέχει το ρεκόρ Γκίνες και έχει περισσοτερους από 12 εκατομμύρια συνδρομητές. Έχω χαρακτήρα εδώ και 6 χρόνια και ακόμα και όταν είμαι πιεσμένη από χρόνο, βρίσκω τρόπο για να παίζω. Έχω βρει φίλους από όλο τον κόσμο μέσα στο παιχνίδι και περνάω πολύ ευχάριστα την ώρα μου. Όποιο rbg, mmorpg και να βγει, πάντα ο κόσμος αυτόματα θα το συγκρίνει με το wow. Αυτη τη στιγμή το παιχνίδι βρίσκεται στο 6ο expansion “Legion” και όπως φαίνεται έχει ενθουσιάσει τον κόσμο, που συνεχίζει να στηρίζει το παιχνίδι- ακόμα και με την μηνιαία συνδρομή που έχει. Απλά να πω, ευχαριστούμε μαμά Blizzard για όλα!

2. Witcher 3

witcher 3

Η σειρά παιχνιδιών Witcher αποτελείται από 3 παιχνίδια action and role- playing games με το 3ο παιχνίδι να έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ, Δεν έχω δοκιμάσει το 1 και το 2( είναι μέσα στα σχέδια όμως) και ενώ αρχικά η CD Projekt RED είχε δηλώσει οτι το 3ο θα είναι και το τελευταίο της σειράς, υπάρχουν φήμες τώρα τελευταία ότι το ξανασκεφτονται. Είναι βασισμένο σε μια σειρά βιβλίων φαντασίας  του Andrzej Sapkowskι και έχει αποσπάσει πολλά βραβεία, όπως αυτό του καλύτερου παιχνιδιού της χρονιάς ( μάλιστα πολλές φορές) και κατά την άποψη μου είναι το καλύτερο παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ. Τεράστιος κόσμος, άπειρα quest, η ιστορία αλλάζει ανάλογα με τις επιλογές, όλα τα καλά στοιχεία ενός rpg όπως crafting, professions, leveling, talents, combat, γενικά έχει τα πάντα. Τέλεια γραφικά, χαρακτήρες, διάλογοι, γρίφοι, μάχες, τέλειο soundtrack, card game γενικά ότι ψάχνει ένας gamer το παιχνίδι αυτό τον καλύπτει. Μακάρι να έχουμε και συνέχεια!

3. Minecraft

tminecraft

Εδω τώρα μιλάμε για κόλλημα, όχι αστεία. Μικροί και μεγάλοι έχουν περάσει ώρες και ώρες να δημιουργούν η να επιβιώνουν στο minecraft. Είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής, με πολύ απλά γραφικά όπου ο παίκτης βρίσκεται ξαφνικά σε μια τοποθεσία και καλείται να επιβιώσει με  ότι υλικά βρίσκει γύρω του. Όσο μαζεύει κάποιος υλικά, βρίσκει και καλύτερα και αναπτύσσει τις κατασκευές του. Παράλληλα υπάρχουν και διάφορα πλάσματα που πρέπει να πολεμήσει για να επιβιώσει. Υπάρχουν πολλά mods, τα περισσότερα τα έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι οι παίκτες και γενικά είναι ένα απο τα πιο διαχρονικά παιχνίδια. Δεύτερο σε πωλήσεις παγκοσμίως μετά το Tetris και πριν 3 χρόνια η Microsoft αποφάσισε να το αγοράσει από την Mojang.

4. Syberia

17279-syberia-windows-front-cover.jpg

To παιχνίδι βγήκε το 2002 για υπολογιστή και τις κονσόλες και αμέσως έκανε αίσθηση. Είναι ένα από τα ωραιότερα adventure που έχω παίξει, είναι click and point αλλά οι γρίφοι του ήταν έξυπνοι και τα γραφικά του πολύ ωραία. Έχει βγει και 2 και περιμένουμε το 3. Μου άρεσε πολύ η ατμόσφαιρα που έχει, η ιστορία που παρουσιάζει, οι χαρακτήρες , έχει στοιχεία art nouveau και steampank, γενικά πολύ αγαπημένο και αυτό.

5. Tomb raider

tomb_raider_reborn_ps3_game_cover_2_by_anniecroft-d4oblky.jpg

Άλλο κάψιμο εδώ, αυτή τη φορά στο Playstation. Πάνω από 15 παιχνίδια έχουν βγει μετά το πρώτο το 1996. Η Lara croft αποτελεί πλέον μια από τις πιο αναγνωρισιμες μορφές, ενώ έχουν βγει και 2 ταινίες. Πόσες ώρες να προσπαθώ να περάσω ένα γκρεμό, να λύσω τους γρίφους, να ανακαλύψω τα μυστικά που έκρυβε το παιχνίδι. Η Lara είναι μια αρχαιολόγος που ψάχνει συνέχεια κρυμμένα μυστικά, αντικείμενα και μερικές φορές συγκρούεται με ανθρώπους αλλά και υπερφυσικά όντα. Ευχαριστούμε  Core Design για όλα αυτά τα χρόνια και πολύ λογικά τα 6 βραβεία Γκίνες που έχετε κερδίσει! Συνεχίστε έτσι!Το τελευταίο Rise of Tomb Raider είναι φοβερό απλά.

6. Resident evil

RE5_US

Εντάξει, δεν μπορώ να ξεχωρίσω μόνο ένα. Τα παιχνίδια αυτά νομίζω είναι αξια κλασσική. Έχω παίξει διάφορα, όχι όλα είναι τόσα πολλά, νομίζω είχα ξεκινήσει με το 3 το Nemesis (ακόμα θυμάμαι τον τρόμο να τρέχω να σωθώ και να ακούω “Staaaaaars”)και εάν έπρεπε να πω μόνο 1 αγαπημένο θα ήταν ή αυτό ή το resident evil 5( που μου άρεσε πολύ γιατί ήταν και διπλό). Μεγάλη ιστορία, πολλά βραβεία, comic , ταινίες, πάνω από 20  παιχνίδια/expacs, γενικά η Capcom έδωσε άλλο νόημα στα παιχνίδια τρόμου και επιβίωσης. Στη σειρά μπορεί κανείς να βρει horror, action, action adventure, shooting, και φυσικά ζόμπι, τέρατα, τον t virus, thn Umbrella-αυτή φταίει για όλα κτλ-. Το τελευταίο το Resident evil 7:Biohazard είναι τρόμου και έχει αποσπάσει πολύ θετικές κριτικές! (Περιμένω να το δοκιμάσω σε VR).

7. Alone in the dark

alone.jpg

Αυτό το συγκεκριμένο μου το έμαθε ο αδερφός μου και γενικά ήταν η πρώτη φορά που τρόμαξα τόσο με παιχνίδι. Η σειρά ξεκίνησε το 1992 με το πρώτο και γενικά τα πρώτα παιχνίδια είναι βασισμένα στα έργα του Η.P. Lovecraft. Μέχρι σήμερα υπάρχουν 6 διαφορετικά παιχνίδια, comic και 2 ταινίες. Βασικός ήρωας είναι ο ερευνητής Edward Carnby, ο οποίος ερευνά στοιχειωμενες βίλες ή μικρές πόλεις. Τα παιχνίδια είναι action, horror, survival και νομίζω είναι από τα πιο ωραία concept σε παιχνίδι που έχω δει. Άκουγα την πόρτα να τρίζει πίσω μου και ήθελα να το κλείσω από το φόβο! Συγχαρητήρια στους δημιουργούς, θα ήθελα να δοκιμάσω και το τελευταίο.

8. Still life

StillLifeEuropeCover

Άλλο κόλλημα εδώ.. και το 1 και το 2! Παιχνίδι με γρίφους, click and point, δολοφονίες, εναλλαγη χαρακτήρων και χρονολογίας. Ταξίδι στην τέχνη, το μυστήριο, τους γρίφους, τα ωραία γραφικά/βίντεο και η αναζήτηση για την αλήθεια είναι στοιχεία που με έκαναν και το αγάπησα. Δεν τα άφηνα μέχρι να τα τερματίσω και τα 2. Νομίζω βέβαια το 1 ήταν λίγο καλύτερο. Αν σας αρέσουν τα adventure- click and point- είναι μια πολύ καλή επιλογή.

9. Sherlock Holmes Crimes and punishments

Sherlock_Holmes_Crimes_and_Punishments

Γενικά λατρεύω τον Sherlock Holmes, λατρεύω τα adventure games άρα πολύ λογικό να αγαπήσω και αυτή τη σειρά παιχνιδιών της Frogwares.(επίσης λατρεύω και την σειρά παιχνιδιών της Adventure company της Agatha Cristie). H σειρά αυτή παρουσιάζει προφανώς τις περιπέτειες του γνωστού ντετέκτιβ και το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι το 10ο από τα 11 συνολικά που έχουν κυκλοφορήσει. Το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ γιατί ανάλογα τις επιλογές, τα στοιχεία και τη γνωστή μέθοδο “didaction” που θα ακολουθήσεις μπορεί τελικά να μην έχεις βρει σωστά τον ένοχο. Πρέπει να παρακολουθησεις προσεκτικά τα στοιχεία και να κάνεις σωστά τους συνειρμούς! Το τελείωσα μέσα σε λίγες μέρες και το λάτρεψα. Σύντομα θα δοκιμάσω και το “The devil’s daughter”.

10. Doom

Δε μου αρέσουν τα shooting γενικά ΑΛΛΑ…to doom ήταν κάτι άλλο. Ήταν από τα πρώτα παιχνίδια που έχω παίξει και θυμάμαι μέχρι και σήμερα πως μαλώναμε με τον αδερφό μου και τους 2 φίλους μας , ποιος θα κάτσει στον υπολογιστή για να παίξει πρώτος! 7 παιχνίδια τρόμου και όλα ξεκίνησαν το 1993 από την Id Software. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο από τα υπόλοιπα, αλλά σίγουρα θα θυμάμαι πάντα εκείνες τις ώρες παιχνιδιού με το doom 2!

Γενικά το gaming και ta video games είναι παρεξηγημένα. Εννοείται ότι το “κάψιμο” και οι υπερβολές σίγουρα δεν είναι σωστά, όπως με οτιδήποτε άλλο στη ζωή, ειδικότερα εάν μιλάμε για μικρά παιδιά. Π.χ. εγώ υπήρχαν φορές που έφευγα μέσα στη νύχτα να πάω σε νετ καφέ να δω επιτέλους τη λύση, γιατί δε μπορούσα να λύσω με τίποτα το γρίφο και να προχωρήσω… (Ω ναι…).

Εκτός από αυτά όμως , εμένα προσωπικά τα παιχνίδια με έχουν βοηθήσει. Έχω περάσει πολλές όμορφες ώρες, έχω πάρει εικόνες, εχω προβληματιστει να λύσω γρίφους, έχω γνωρίσει τόσο κόσμο, έχω διασκεδάσει με τους φίλους μου.

Τα παιχνίδια είναι μια ωραία ενασχόληση, σε κάνουν πιο δημιουργικό και ξυπνούν την φαντασία! Η συγκεκριμένη λίστα έχει 10 από τα πιο αγαπημένα μου, αυτά που θυμάμαι, αυτά που παίζω μέχρι και σήμερα… και μάλλον θα συνεχίσω για πολύ ακόμα!

Εσας ποια είναι τα αγαπημένα σας παιχνίδια;

Leave a comment